روش و شرایط بازگرداندن کالا

 

هدف ما رضایت کامل شما است. به این منظور امکان بازگشت کالاهای معیوب تا 5 روز از زمان تحویل امکان‌پذیر است. اما برای بازگشت کالا ابتدا باید نهایتاً تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا با مدیریت خدمات مشتریان تماس بگیرید. ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظر شما را کامل توضیح خواهیم داد، اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغاز می‌شود. مشتریان عزیز کالای موردنظر را به همراه فاکتور از طریق پست، به آدرس فروشگاه برگشت خواهند داد.

 

♦  بازگرداندن کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در بسته‌بندی یا جعبه اصلی خود به همراه فاکتور و قبض پستی با مهر شرکت پست بازگردانده شود.
♦  برای استفاده از ضمانت بازگشت از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته‌بندی یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن خودداری فرمائید.
♦  ایرادها و اشکال‏‏‌های ظاهری (پاره شدن پارچه، خط و خش روی کالا و محصولات دکوری و تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
♦  پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود.

♦  عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به مشتری است و از آنجا که ممکن است در برخی جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک مغایرت در کالا، مشخصات ظاهری درج شده در وب سایت است. 
♦  وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به مدیریت خدمات مشتریان از طریق تلفن، ایمیل یا پیامک با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع داده شود.
♦  پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود.

♦  انصراف از خرید و سفارش باید حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش کالا، به مدیریت خدمات مشتریان با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع داده شود.
♦  اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شدید، حداکثر تا 24ساعت پس از دریافت کالا ، باید انصراف خود را به مدیریت خدمات مشتریان با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع دهید.
♦  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
♦  حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان سفارش‌دهنده است (سفارشی که به عنوان هدیه برای شما ارسال شده شامل حق استرداد نمی‌شود).
♦  در صورت انصراف از خرید، پس از دریافت کالا، ارسال و هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

♦  آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به مدیریت خدمات مشتریان با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع داده شود.
♦  با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
♦  لازم است بسته‌بندی یا جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در بسته‌بندی یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. نوشتن توضیحات، آدرس، پاره و مخدوش کردن بسته‌بندی یا جعبه اصلی، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
♦  کالای آسیب دیده و همه محصولات جانبی مانند هدایا و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به مدیریت خدمات مشتریان ارسال شود.
♦  در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد بازگردانده شود.
♦  پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود.

♦  لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان مدیریت خدمات مشتریان تماس بگیرید.
♦  از ارسال کالا بدون هماهنگی با مدیریت خدمات مشتریان جداً، خودداری کنید.
♦  برای ارسال، باید کالا در بسته‌بندی یا جعبه اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و به همراه فاکتور و قبض پستی با مهر شرکت پست ارسال شود.
♦  فاکتور و قبض پستی با مهر شرکت پست همراه کالا ارسال شود و پشت فاکتور کالا، مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور آن موجود نباشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
♦  در صورتی که ساکن شهری غیر از قم هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و فروشگاه تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌ها، پس از تایید مدیریت خدمات مشتریان به حساب مشتری واریز می‌شود.
♦  از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
♦  اگر ساکن قم هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با مدیریت خدمات مشتریان تماس بگیرید.
♦  از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
♦  بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:

استان قم - شهر قم؛ میدان ارتش، بلوار الغدیر، خیابان الغدیر 6، درب 27 ساختمان هدایت، طبقه دوم. کد پستی: 77379ـ37169

♦  برای بازگرداندن کالا می‌توانید کالای مورد نظر را همراه فاکتور و قبض پستی با مهر شرکت پست به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه حمل در زمان تحویل به فروشگاه، کالا را به آدرس فروشگاه برگشت بزنید .
♦  برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه ارسال شود.
♦  در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط مدیریت خدمات مشتریان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

♦  از هنگامی که وضعیت کالا در مدیریت خدمات مشتریان، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
♦  ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان و مدیریت خدمات مشتریان است.

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

♦  با شماره تلفن 32603377 - (025) تماس بگیرید.
♦  یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع مدیریت خدمات مشتریان، ارسال کنید.
♦  یا به shop@shiaarts.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

♦  امکان بازگرداندن یا انصراف برای سفارشات عمده وجود ندارد و تنها در صورت معیوب بودن کالاهای تحویلی، لازم است حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به مدیریت خدمات مشتریان با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع داده شود تا کالاهای معیوب با کالاهای سالم تعویض گردند.
♦  پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود.